czwartek, 7 lutego 2013

Wielkie, WIELKIE Candy

Na blogu scrapgang można wygrać coś wspaniałego :)

Ten zestaw jest tak wspaniały, że nie mogłam nie napisać o tym posta.
Nie wiem, może mi się poszczęści ... jak nie wezmę udziału to na pewno się nie uda ;)

A z nowości kartkowych...
Jutro zamieszczę ( o ile zdążę zrobić dobre zdjęcia) kartki, które mam w szufladzie a co chwilę słyszę, że powinnam je pokazać- głównie dlatego, że już są.

Poza tym zrobiłam dziś 3 nowe kartki, z których jestem bardziej zadowolona niż z całej reszty.
niestety nie mogę ich w najbliższym czasie pokazać, gdyż to niespodzianki.
Myślę, że w niedzielę będę mogła je zaprezentować.
A teraz pozdrawiam serdecznie i idę oglądać cuda na innych blogach.
Ciągle trwam w szoku co można wytworzyć...
piękności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)