czwartek, 19 września 2013

Znów ślub

Witam Was :)
Dziś przedstawiam kolejną kartkę ślubną.
Tym razem tylko zdjęcia szczegółowe, gdyż nie zamazałam istotnych elementów i całość przedstawię w osobnym poście. Nie wiem kiedy- nic nie obiecuję ;)










To moja pierwsza taka wywinięta kartka i nawet nie wiem, jak to się fachowo nazywa.
Oczywiście niezastąpione listki- nie wiem, co zrobiłabym bez tego dziurkacza ;)
Kwiatki chyba z Papermanii.

Dziś w nocy miałam straszny sen.
Śniło mi się,że o 4:00 nad ranem spotkałam jakąś Panią, która zapytała, czy te 200 kartek, które zamówiła będą. Na jutro.
Koszmarny sen, bo nawet nie mam 200 baz, żeby zrobić tyle kartek. Nie mówiąc o materiałach i pomysłach, bo każda miała być inna...A ja głupia powiedziałam, że tak. Oczywiście.
W każdym razie poczułam ulgę po przebudzeniu ;)

Moje dzieciaki zasypiają ostatnio o 22:00 i powiem szczerze, że bardzo mi to psuje robotę.
No co zrobić, co zrobić...

Dziękuję za dobre słowa, miłe komentarze, liczne odwiedziny :)
Witam wszystkich nowych Fanów z facebooka :) :) :)
A Starych Fanów pozdrawiam ;)

Dobrej nocy :)

2 komentarze:

  1. Ciekawe masz sny ;)
    A kartka wygląda fajnie, chociaż ciekawa jestem jak prezentuje sie całość ;)

    Pozdrawiam cieplutko!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijasz się, kartki są coraz piękniejsze. Detale na tej zachwycają. Pokazuj całość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)