czwartek, 11 lutego 2016

Ślubnie

Witajcie!

Moje postanowienia trochę się pozmieniały ;)
Ekspresowa przeprowadzka pokrzyżowała mi plany umieszczania regularnych postów, jednak nawet największa zawierucha nie była w stanie przeszkodzić mi w tworzeniu kartek ;)
W trakcie samej przeprowadzki zrobiłam dwie, jednak zdjęcie mam tylko jednej. Drugą zrobiłam tuż przed pakowaniem.
W każdym razie teraz powoli dochodzimy do ładu, ja ogarniam swoją przestrzeń (nadal małą).
Musiałam się pozbyć wielu "śmieci", jednak ścinki, które dla mojego Męża były bezwartościowe udało mi się uratować ;)
Oto kartki z okazji ślubów, w sumie zupełnie inne, jednak ciągle jestem zakochana w dziurkaczu Marthy Stewart hortensja ( klik ).
A oto kartki:

 
 
 
Napis od Joligg ( link ) 


Stempel od Novinki (link ).

A na koniec jeszcze jedna kartka- z okazji zakończenia kursu w szkole rodzenia.
Stempel zrobiłam sama, na specjalne życzenie Koleżanki. Grafikę pani w ciąży mam z tej strony.
Mam nadzieję, że jej nie ukradłam. Pod obrazkiem jest odnośnik do strony, z której grafika chyba pochodzi, ale jest w języku, którego raczej się nie nauczę ;)






A to jest pudełko, ale zdjęcie załączyło się nie tak jak trzeba. Listki powinny być w prawym dolnym rogu...


To chyba wszystko na dziś.
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Miłego dnia,
Olga

3 komentarze:

  1. Najpiękniejsze kartki, jakie w życiu widziałam!! Talent jakich mało :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Nie przesadzaj :P ale dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Bardzo fajne prace :) Ta ostatnia kartka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)