poniedziałek, 24 lipca 2017

Po długiej przerwie

Witajcie :)

Czas mija, a ja jakby zapomniałam o blogu.
Syn za chwilę skończy rok, sprawa z pracownią i "pracą pełną parą" jakby się rozmyła, w moim  życiu ciągle coś się zmienia. Nie są to zmiany drastyczne, ale przeważnie następują z dnia na dzień, albo z godziny na godzinę....
Całe to zawirowanie nie oznacza, że zrezygnowałam z robienia kartek czy notesów.
Czasu mam mało, bo okazuje się, że Syn, który przespał pierwsze pół roku swojego życia teraz nadrabia zaległości ;) W nocy harcuje, w dzień łobuzuje. A jeszcze trzeba zająć się domem ;) No i pozostałą dwójką ;)
W każdym razie kartki tworzę raczej okazjonalnie. Chociaż ostatnio udało mi się zrobić trochę kwiatków tak zupełnie bez okazji- będą na zapas ;)





Szukałam na dysku zdjęć kartek i dotarło do mnie, że ostatni post był w kwietniu zeszłego roku...trochę szok.
Inna sprawa, że na facebooku (https://www.facebook.com/paprotnik1/ ) często umieszczałam swoje twory. No i od jakiegoś czasu mam też Instagram. Pod hasłem Paprotnik1.
 Zapraszam :)

Digi stemple na kartkach to oczywiście nie sa mojego autorstwa.
Chyba jak zawsze
novinka-digi.blogspot.com/
jolagg.blogspot.com/
agnes-b-handmade.blogspot.com/p/stemple-digidigi-stamp.html


Jeżeli kogoś nie umieściłam proszę o wiadomość.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)