środa, 19 czerwca 2013

Słonecznikowo. Różowo i zielono

Zastanawiałam się chwilkę, zanim kupiłam stemple ze słonecznikami. W zasadzie kupiłam je z myślą o mojej Cioci, która bardzo lubi słoneczniki. W zasadzie miałam do wyboru jeszcze róże, ale myśl o Cioci przeważyła i teraz widzę, że to był dobry wybór ;)
Bardzo podobają mi się te pieczątki. Zarówno przestrzenne ( są trzy stemple z płatkami, które można wyciąć)  jak i normalny, pojedynczy stempel słonecznika bardzo przypadły mi do gustu. Coś czuję, że przestanę je tak męczyć dopiero, gdy nabędę jakiś inny większy motyw ;)

Czas leci, na szczęście Dzieciaki śpią, więc mam czas na zamieszczenie posta, wrzucenie zdjęć i zabieram się do roboty, bo posypały się zamówienia, a tu jeszcze Dzień Ojca zbliża się wielkimi krokami.

Nie przedłużam i przedstawiam dwie kartki:













Dziękuję serdecznie za każdy komentarz, za każde odwiedziny i za każdego "lajka na fejsie" ;)
Dobrego wieczoru :)
Pozdrawiam :)
Olga 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne słoneczniki :) Zachwycił mnie jeszcze ten piękny fiolet :) Świetnie sfotografowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę nigdzie znaleźć Twojego fanpage;.. :/
    PS. Ten w zieleniach jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromne ale bardzo efektowne, (miałam kiedyś takie papiery w filetach):)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)