czwartek, 28 listopada 2013

Zupełnie inaczej

Witajcie :)
Dziś mam do przedstawienia dwie kartki, obie zupełnie nie świąteczne.
Obie mają miejsce na napis, bo nie mogłam się zdecydować,czy imieniny, czy urodziny, czy jeszcze co innego...
Oto zdjęcia:







Żabę mam z popsutego magnesu na lodówkę.
Mam jeszcze jedną, ale większą. Będzie na kolejną kartkę :)










 I na koniec dwie razem.




To na tyle dzisiaj. Dużo zdjęć, ale blogger nie szwankował, to korzystałam ;)

Widzę, że dookoła coraz więcej przygotowań przedświątecznych. Ja jestem daleko w polu. Prezentów nawet nie obmyśliłam...Pierników nie upiekłam, kartki świąteczne mam dwie... słabo to widzę ;)
Przynajmniej dzieci zdrowsze i czasem zasypiają przed 22 :)

Dobrego wieczoru i miłego weekendu :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) :) :)

5 komentarzy:

  1. Żaba jest super ;) I ten różowy kwiatek - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są prześliczne. Żaba czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne, przemyślane kompozycje i fajne kolorki. Żabcia jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartką z żabką mnie powaliłaś , niesamowicie pomysłowe .

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kartki, kwiatki są niesamowite. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)