środa, 4 grudnia 2013

Bileciki do prezentów

Witajcie :)

Dziś mam kilka zdjęć bilecików, które wykonałam dla mojej Babci.
Babcia idzie na spotkanie z Przyjaciółkami i prosiła o pięć bilecików do upominków.
Oto one:







A tu wszystkie:




Dodatki do bilecików to głównie tekturki i kryształki z gotowych zestawów do robienia kartek z LIDLA.

Mam do pokazania jeszcze dwie kartki, ale to następnym razem, gdy akurat wena mnie opuści ;)

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i przemiłe komentarze :)
 

4 komentarze:

  1. Super- świąteczny klimat świetnie uchwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Będą idealną ozdobą do prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bileciki:)
    A ja jeszcze nie mam żadnego..czas się przestawić z produkcji kartkowej na bilecikową :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)