niedziela, 15 grudnia 2013

Dwie świąteczne i dwie urodzinowe

Witajcie :)

Dziś mam cztery kartki. Dwie Świąteczne i dwie urodzinowe.
Wczoraj miałam "scrapową sobotę". Mąż zabrał dzieci do Teściów, miałam cały dzień dla siebie.
Nie wiem jak to się stało, ale przez cały ten czas zrobiłam tylko jeden mały album.
Mam wrażenie, że zmarnowałam bardzo dużo czasu :( Może trochę przez bolący ząb, może przez brak weny, może...no nie ważne, w każdym razie chciałam zrobić dużo więcej, a wyszło jak wyszło.
Boże Narodzenie już za chwilę, a ja jestem w szczerym polu ze wszystkim. Nawet nie wiem, czy będziemy mieli choinkę w tym roku, bo chyba w okresie świątecznym nie będzie nas w domu w ogóle...
No nie ważne. Zdjęcia albumu będą po Wigilii, a na pewno po 22.12.
A oto dzisiejsze zdjęcia:













Dopiero teraz widzę, że zdjęcia nie ostre i do tego na obśrupanym blacie. Ostrości już nie zmienię, bo nie mam tej kartki, a blatu nie wytnę, bo mam dość walki z komputerami i internetem.
Najpierw komputer się zbuntował i przestał działać, później dużo czasu zajęła mi rejestracja oprogramowania do innego, później się okazało, że nie mam  żadnego pendrajwa ze zdjęciami i muszę robić nowe, następnie okazało się, że komputer nie odnajduje mojego telefonu a na koniec okazało się, że zmarnowałam cały limit internetu. I to wszystko w przeciągu 2 dni. I teraz już nic nie zmienię ;)

Kochani! Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Bardzo serdecznie Was pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Każda karteczka jest wyjątkowa i ma to coś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniste! Ale jakoś najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza urodzinowa - cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Kwiat na pierwszej jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, dopracowane i w fajnych kolorach. Kwiatek fioletowy jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)