niedziela, 9 lutego 2014

Czas powrócić

Witajcie!!

Po bardzo długiej przerwie czas powrócić do wirtualnego życia ;)
Mam nadzieję, że jeżeli będę w przyszłości miała podobne przerwy, to z zupełnie innych powodów. 

Przez ten czas zrobiłam kilka albumów i dosłownie jedną kartkę, którą Wam pokażę. Niestety mam tylko jedno zdjęci i to poprawione kolorystycznie. Ale Widać o co chodzi ;)

2 lutego minął rok od założenia mojego bloga. Planuję w związku z tym jakieś małe candy, ale to za jakiś czas. Zrobię małe podsumowanie, muszę obmyślić nagrody itp :)

Dostałam ostatnio kilka zamówień, więc mam nadzieję, że szybko wrócę do formy i będę mogła pokazać Wam nieco więcej swoich tworów ;)

A oto kartka:


Kwiatka zrobiła moja Koleżanka, która tworzy cudowne róże z krepy. Chyba z krepy...z takiej bardzo zmarszczonej bibuły...
W każdym razie róże są różnej wielkości, różnych kolorów i wspaniale prezentują się na kartkach.

Niestety to tyle na dziś. Dziękuję za odwiedziny i komentarze i mam nadzieję, że uda mi się szybko twórczo rozkręcić ;)

Pozdrawiam Was serdecznie :)


10 komentarzy:

  1. bardzo fajna kartka a róża super

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś :*

    A ta róża rzeczywiście jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :) nawet nie wiesz, jak ja się cieszę, że wróciłam ;)

      Usuń
  3. Witaj po przerwie :) Świetna kartka. Róża jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na Twój powrót. Kartka świetna, róża piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło Cię znowu "widzieć"! Dobrze, że jesteś! Kartka piękna, kolory niesamowite, tajemnicze i niespotykane! Róża piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka i udanego powrotu życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)