sobota, 12 kwietnia 2014

Znów powrót

Witajcie :)
Coś kiepsko mi idzie blogowanie ;)
Dwa miesiące przeleciały jak z bicza, zrobiłam kilka kartek, ale jakoś albo czasu mi brakło, albo siły, albo jednego i drugiego.
W moim życiu działo się bardzo dużo. W sumie nadal się dzieje- w sumie mogę powiedzieć, że zaczęłam pracę :) Nie jest to do końca taka "prawdziwa" praca, ale i tak czasu przez to mniej, ale za to jak odpoczywam od Dzieci ;)

O Candy pamiętam, ale na razie nie mam zupełnie żadnego pomysłu, co też mogłabym Wam podarować, ale nadejdzie ten dzień- mam nadzieję już niebawem :)

Oto kilka kartek, które ostatnio zrobiłam- mam nadzieję, że się nie powtórzą...








Przed Świętami muszę skończyć dwa projekty, całkiem spore. I nie są to kartki świąteczne ;)
Mam plan, że po Świętach Wam pokażę, co zrobiłam, ale nic nie obiecuję. Już nic nie obiecuję i nie piszę, że wracam, bo znów słabo to wyjdzie ;)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i za kartki świąteczne i lizaki ;) :*



5 komentarzy:

  1. Przepiękne, eleganckie karteczki. Witaj, czekałam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) dobrze, że znowu jesteś :) Świetne karteczki. Podobają mi się różne rodzaje kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) już mam kolejne kartki, więc niebawem znów coś napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kartki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)