niedziela, 26 maja 2013

Album i kartka.

Chyba nadszedł czas, żeby pochwalić się Albumem, który dostałam od Ma.Kesz w ramach wymianki :)
Paczuszka z przesyłką przyszła już w czwartek (chyba), ale nie miałam czasu, żeby Wam pokazać jakie cudo dostałam.
Dziś go obfotografowałam i oto on:



















Coś mi nie idzie dodawanie zdjęć w odpowiedniej kolejności, więc nie wiem, czy wszystko jest tak jak jest po kolei, ale i tak widać, że jest śliczny :)

Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak wybrać z miliona zdjęć takie, które będą wedle mnie pasować do Albumu ;) Jak już wybiorę co trzeba i zmontuję, to pokażę:)


A poza tym dziś jest Dzień Matki i oto, co udało mi się zrobić w ostatniej chwili dla mojej Mamy:









U nas wczoraj caluśki dzień lał deszcz (impreza urodzinowa dzieciaków odbyła się w domu, ale było spoko ;) ) a dziś jest szaro, buro i zimno.
Gdyby nie ilość biegających Dzieciaków, byłby to idealny czas na scrapowanie.
Ale idealny czas nadejdzie dopiero, gdy Dzieciarnia zaśnie... ;)

Dobrej Niedzieli i dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Każdy, nawet malutki autentycznie dodaje skrzydeł :)

3 komentarze:

  1. Piękna karteczka! Lubię takie kolorki ;)
    Dziękuję ślicznie za wzięcie udziału w rozdawnicwie ;* Szczerze mówiąc, nie przewiduje zbyt wielu chętnych, więc szanse są spore ;)

    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    PS. Chciałam dodać Twojego bloga do obserwowanych, ale nigdzie nie widzę takiej możliwości. Coś jes na rzeczy, czy po prostu ja nie mogę standardowo ogarnąć wszystkiego jak należy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :)

      Kolczyki już sobie upatrzyłam ;)
      a z dodawaniem do obserwowanych rzeczywiście był problem, bo nie miałam takiej funkcji, ale już to naprawiłam ;)
      Wychodzi na to, że mam 3 obserwatorów, z czego jeden to ja, ale to dlatego, że mam jeszcze jednego bloga i tam go wyświetlam ;)

      Pozdrawiam serdecznie :) :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna karteczka :) Inne prace też świetne dlatego zostaję na dłużej jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)