sobota, 25 maja 2013

Kartka z okazji dnia Matki

Zrobiłam mojej Mamie kartkę dla jej Mamy (mojej Babci) z okazji dnia Matki :)
Oto, co mi wyszło :










 Te okrągłe kwiatki z małymi kwiatkami zrobiłam na podstawie kursu: TUTAJ
A na scrap ścinkach jest wyzwanie z kartką właśnie z dmuchawcem z kursu. Nie pozostaje mi nic innego jak zgłosić ją do wyzwania ;)

Zdjęcia jakie są, każdy widzi. W świetle dziennym i raczej lepsze nie będą...

Dobrego dnia Wszystkim życzę, i serdecznie dziękuję za każdy komentarz :) :) :)

2 komentarze:

  1. Piękna interpretacja ;) Cieszę się, że mój kurs się przydał. Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka, ładnie dobrane kolory, podobają mi się Twoje dmuchawce

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)