środa, 15 maja 2013

Nowy sklep...

...z materiałami do rękodzieła :)
Ostatnio ciągle przeszukuję internet, przeglądam strony różnych sklepów i sklepików, porównuje ceny, asortyment. Jestem zdania, że trzeba wspierać polskich przedsiębiorców, a tym bardziej polskie małe firmy scrapbookingowe ;) Oto sklepik, który dopiero rusza i na starcie proponuje rabat oraz candy :)
Candy całkiem smakowite, więc ustawiam się w kolejce- może szczęście mi dopisze ;)


A cóż poza tym?
Nie ogarniam lekko życia ostatnio, tworzenie czegokolwiek przyprawia mnie o dosłowny ból głowy- może za dużo wymyślam, a za mało tworzę ;)
W każdym razie mam w zanadrzu dwie kartki, ale muszę zgrać zdjęcia.
W następnym poście pokażę ;)
A poza tym pracuję nad pewnym albumem- mam już bazę, pomysł i teraz tylko wykończenie :)

Dodatkowo powoli muszę realizować pomysł z okazji rocznicy ślubu moich Rodziców- to już w lipcu, więc czasu coraz mniej.
Poza tym trafiłam dziś do genialnego sklepu z gospodarstwem domowym i zaopatrzyłam się w maski do past strukturalnych ;) Pani w sklepie nie do końca rozumiała o co mi chodzi, ale w końcu znalazłam kilka ciekawych kształtów. A dodatkowo ciekawe serwetki pod torty :)
No to na tyle dziś. Może zdążę jeszcze coś wymodzić zanim mnie zetnie z nóg ;)
Jutro pobudka już świcie- dzieciaki są bezlitosne i mam wrażenie, że w chwili, gdy otwierają oczy zaczynają krzyczeć ;)
Dobrej nocy i pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Dziękuję pięknie za udostępnienie informacji i za komentarz:)

    A co do gorszego czasu - przejdzie. Jak zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To zabawne, jak czasami cieżko jest nam wytłumaczyć sprzedawcom w sklepach czego potrzebujemy. Ja np. mieszkam w małym mieście i jak kiedyś spytałam o gesso, to wszyscy zrobili wielkie oczy i nikt nie wiedział o co chodzi ;p Na szczęście mamy Internet ;P

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)