sobota, 4 maja 2013

Łamigłówka w Craft Artwork

Bardzo spodobała mi się zabawa na blogu Craft Artwork ze słownymi łamigłówkami.
Wczoraj cała rodzina szukała wyrazów. Najbardziej spodobało się Babci. Mama nie mogła pojąć jak można wymyślać tak dziwne zdania ;)
Oto co udało mi się wymyślić:


Słowo: żyromagnetyczny

zasady:

Zasady: podaję słowo, a Wy z tego słowa 'wyciągacie' minimum trzy wyrazy, z których będziecie musieli ułożyć zdanie, frazę. To zdanie będzie stanowić temat Waszej pracy. 

Zdanie:

Mroczny Car Cezary ma gen romantyczny. Żona Norma czyta mu treny, trzyma go tym czynem.

Kartka trochę się powyginała od złotej farby, ale generalnie jestem zadowolona z efektu końcowego ;)

Dobrej Majówki Kochani :)

7 komentarzy:

  1. Czyli rozbudowana zabawa, w którą bawiłam się w latach szkolnych,a było to w czasach... ho,ho,ho... :-) Do dzisiaj kocham takie "słowne łamigłówki". Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gen romantyczny u cara... dobre;) No i pan z obrazka jakoś pasuje do tej roli;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa świetna, a jakie fajne zdania Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Car jest powalający, świetni Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że chociaż nasze "geny" powędrowały w różne strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!!
    jestem pod ogromnym wrazeniem talentu twego...

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)