poniedziałek, 27 maja 2013

Motylki

Nie da się ukryć, że zakochałam się w naklejkach z motylkami, które można zaginać.
Niestety w mojej hurtowni jest marny wybór- jedynie zielone, a i tak chyba wykupiłam większość albo i wszystkie jakie były.
Bardzo je polubiłam, a jako że nie nie mam ani stempelków motylków, ani żadnych innych fajnych owadów, to korzystam z naklejek.
Może za jakiś czas dorobię się czegoś innego, bardziej hendmejdowego ;)

Oto dwie kartki, które zrobiłam wcześniej, ale dziś je dopracowałam i nieco zmieniłam- wcześniej się nie nadawały do niczego ;)








W sumie jak tak teraz patrzę, to szału nie ma.
No ale jest lepiej niż było ;)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Fajne są te naklejki:) Takich nie widziałam. Co do kartek to są wesołe. Co to jest za wykrojnik? Bardzo mi się podoba ten owal z falbanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooj, nie wiem teraz jaki to wykrojnik... ale postaram się dowiedzieć (chociaż to może byc trudne. bo chyba nie kupiłam go na allegro. A nie pamiętam gdzie mogłam kupić...postaram się poszukać i dam znać ;)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)