środa, 13 lutego 2013

Diabelski Młyn i Maszyna do Szycia

W Diabelskim Młynie jest wyzwanie mapkowe. Nie wiem, czy się zgłosiłam, ale zrobiłam kartkę właśnie przy pomocy owej mapki.
Zdjęcia nie oddają kolorów, nie wiem dlaczego, bo w innych przypadkach są bardziej zbliżone do oryginału.
Oto kartka:









A wstążkę rozdzielę, ale zapomniałam o tym zupełnie jak robiłam zdjęcia...





Poza tym zrobiłam kartkę dla mojego Brata, z moimi dzieciakami w roli głównej.
Niestety wydrukowałam napis na jakiejś beznadziejnej, śliskiej kartce i muszę go zmienić, bo się rozmazał w trakcie montowania...












A z kwestii tytułowych.. :) Maszyna do szycia :)  Tata pokazał mi jak działa i co trzeba robić i wczoraj miałam pierwszą próbę szycia papieru ;) efekty są średnio zadowalające, ale myślę, że to kwestia wprawy.
A to próbki tego, co wyszło. Po iluś tam próbach kompletnie nieudanych (przeważnie krzywo jak nie wiem co...). Ale wszystko przede mną. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się opcja przeszyć i przyszyć w kartkach i innych pracach. Bardzo. Ze swoich efektów nie jestem zadowolona. Jeszcze :)

Tu jest BARDZO krzywo, wiem. Ale miało tak być ;)










Cóż, dużo pracy przede mną. Jednak nie ukrywam, że sprawia mi to dużą przyjemność. I bardzo się relaksuję przy takim dłubaniu, majstrowaniu i klejeniu ;)


3 komentarze:

  1. A mi bardzo podoba się ostatnie zdanie :)
    Przeszycia dają naprawdę fajny efekt, więc warto poćwiczyć :) Ale już wychodzi Ci świetnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo pracy przede mną. ale ile przy tym radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kazdy szyl od razu idealnie ;) ja poza tym uwielbiam takie nierowne przeszycia niz te prosciutkie;)
    mapke udalo ci sie idealnie oddac na kartce
    dziekuje za udzial w wyzwnaiu na Diabelskim Młynie
    pozdrawiam serdecznie

    Noami

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)