sobota, 2 lutego 2013

Pierwszy post- wyjaśniający

Witajcie :)
To mój kolejny blog.
Tak, wiem- lekka przesada może.
Ten blog ma być właściwie tylko do "prezentowania" mojej szeroko pojętej "twórczości".
Chociaż powiem szczerze, że Paprotnik podoba mi się chyba bardziej niż ten pierwszy, wiadomo- nowość ;)
Może w ramach "prezentowanie twórczości" przedstawię swoje dotychczasowe dokonania.
Ale tylko te, które uwieczniłam na zdjęciach.
Nie jestem z nich dumna- to jeszcze nie to o co mi chodzi.
Ale zawsze jakiś początek...











Dodatkowo zdjęcia są bardzo niedoskonałe, wręcz mierne.
Niestety mój ukochany aparat został rozmajstrowany przez Synka. I dodatkowo się rozładował a ja ciągle zapominam zabrać baterie do ładowania (to nie takie proste- ładowarka jest u Rodziców).

W każdym razie blog powstał i mam nadzieję, że będę ściśle trzymać się jego tematyki ;)
od popierdółek  jest ten pierwszy ;)
oldzias.blogspot.com

pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)