czwartek, 21 lutego 2013

Różowo

Coś mi się w głowie wreszcie ruszyło. Niestety nadal mam tyle pomysłów, że nie wiem za co się zabrać. Ale lepiej tak, niż nie mieć nic w głowie gdy trzeba robić ;)

Oto kartka z okazji urodzin Koleżanki mojego Syna:







Kartka powstawała dość długo, bo pierwotna wersja była trochę inna:



Ale  moja Szwagierka utwierdziła mnie w przekonaniu, że kwiatki i motylki to za dużo i został tylko jeden kwiatek.
Za to robienie kwiatków okazało się bardzo proste i zupełnie niewymagające dziurkaczy ozdobnych czy wykrojników. Mini kursik znalazłam TUTAJ 
Po prostu genialne :)

To na tyle dziś. Wieczorem mam nadzieję na twórczy szał ;)
Pozdrawiam :)

p.s. konstruktywna krytyka mile widziana :) może da się jeszcze coś zrobić z tą kartką, co ją jakoś ulepszy...



1 komentarz:

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)