niedziela, 3 lutego 2013

krajobraz z Wilgą i jedna dziewczyna

Pół nocy siedziałam wczoraj oglądając blogi scrapbookingowe. Cała masa rewelacyjnych pomysłów, których nie potrafię na razie wcielić w życie.
Zaczynam coś robić z jakąś myślą czy pomysłem, a w trakcie wychodzi zupełnie coś innego.
Ale na szczęście mogę robić co mi się tylko podoba, nie mam żadnych określonych ram czy wytycznych (nie licząc wyzwań, ale na razie mam jedno pudło- chyba nie trafiłam z tematem).
A oto moje nocne wypociny (bo 2 połowę nocy spędziłam na wykorzystywaniu tego, co mi się w głowie zalęgło):

1. Krajobraz z Wilgą ( "Krajobraz z wilgą i ludzie- piosenka Marka Grechuty- piękna)




 i 2 strona:





2. Dziewczyna:




i środek, chociaż nie skończony, bo lekko go spaprałam i trzeba naprawiać...





To byłoby na tyle.

Zrobię zdjęcia tych kartek, któe zrobiłam już dawno i jak zgram to pokażę.
Pozdrawiam i dobrej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)